I tokom godišnjeg odmora, Brčanska Inspektorat dnevno zaprimi dvadesetak zahtjeva, upućenih različitim službama, odnosno inspekcijskim područjima. Bez obzira na nešto manji broj operativaca, na sve zahtjeve se odgovara u zakonom predviđenom roku.
“Inspektorovim planom, koji se završava svakog septembra za narednu godinu, predviđen je broj zahtjeva, odnosno pritužbi koje građani upućuju našim inspekcijskim službama. U prosjeku, svaki dan imamo po jedan zahtjev za svaku od dvadeset upravnih oblasti koje Inspektorat pokriva”, kaže Zoran Gajić, glavni inspektor Inspektorata Brčko distrikta BiH.
Što se tiče prihvatanja i obrade zahtjeva, s obzirom na period godišnjih odmora iu inspekcijskim službama, kašnjenja gotovo da i nema.
“Razlog za to je što godišnje odmore planiramo na način da uvijek radi barem jedan inspektor iz pojedinih inspekcijskih područja. Ako na području postoji samo jedan inspektor, koji je na godišnjem odmoru kada stigne slučaj, zahtjev građanina mora biti riješen u zakonom propisanom roku, odnosno najkasnije u roku od mjesec dana”, precizirao je Gajić.
Kada je u pitanju specifikacija ovih zahtjeva, posebno u proljetno-ljetnom periodu, oni se uglavnom odnose na vremenske prilike i poteškoće.
“Navedeno se odnosi, na primjer, na zahtjeve građana za uklanjanje ambrozije, posebno sugrađana koji su alergični na prašinu sa ovog korova. Pored toga, brojni su zahtjevi i žalbe na neuređenost dvorišta, kojih ima najviše u proljetno-ljetnom periodu”, precizirao je Gajić.
U toku ove godine bilo je samo dva prigovora, odnosno žalbe na rješenja inspekcije.
„Radi se o žalbama gdje su se stranke po njihovom mišljenju, ukazivale na neprimjenjivanja postojećih propisa. Konkretno jedna žalba se odnosi na segment komunalnih djelatnosti, a druga na segment zdravstva jer je stranka smatrala da nije provedena dovoljno dobra procedura, kod pacijenta koji je bio smještem u jednom ovdašnjem Domu za stara i iznemogla lica“, naglasio je Gajić.
Svakako, kažu u Inspektoratu, građani im se mogu obratiti bilo kojim radnim danom.
“Spremi smo i u obavezi odgovoriti na telefonske pozive, a građani mogu i doći u naše prostorije, kako bi u direktnoj komunikaciji pojasnili problem koji imaju, te shodno tome, inspektori predložili ili preduzeli adekvatne korake iz naše nadležnosti“, zaključio je glavni inspektor Inspektorata Brčko distrikta Bosne i Hercegovine Zoran Gajić.





