Lewis Hamilton je stao na kraj špekulacijama o tenzijama u Ferrariju – nakon kritika predsjednika tima, Johna Elkanna, sedmerostruki svjetski prvak poručuje da razumije “namjeru” iza oštrih riječi, ali odbija dramatične interpretacije.
Šta se krije iza Elkannove poruke
Nakon razočaravajućeg vikenda u Sao Paulu, gdje su oba Ferrarijeva bolida odustala, Elkann je poručio Hamiltonu i Charlesu Leclercu više vozite, a manje pričate”. Njegova kritika nije samo reakcija na lošu trku – on implikira da vozači možda zanemaruju timsku koheziju i fokus, te želi da svi zajednički rade na povratku Ferrarija u vrh.
Hamilton, međutim, kaže da nije shvatio komentare kao napad: “Znam gdje su Johnove namjere. Zato ne uzimam ništa lično.” Dodaje da su on i Elkann u redovnoj komunikaciji: “pričamo ponekad nekoliko puta sedmično… strast je ogromna i ne mogu je kritizirati.”
Leclerc također objašnjava da je poruka bila “konstruktivna” i da je Elkann želio dati podsticaj timu: “On je vrlo ambiciozan i želi najbolje za Ferrari. To je prioritet i moj prioritet.”
Zašto je ovo važna poruka
Elkannovi komentari dolaze u kritičnom trenutku – Ferrari je u sezoni 2025. ostao bez pobjede u Formuli 1, a oba vozača su odustajali u ključnim trkama. Njegov apel da se vozači manje bave medijima i fokusiraju na performanse može se vidjeti kao strateški pritisak, kako bi se smanjile distrakcije i povećala interna disciplina.
S druge strane, činjenica da Hamilton i Leclerc otvoreno govore o svojoj redovnoj komunikaciji s Elkannom sugeriše da unutar Ferrarija ipak nije došlo do velikih poruka. Oni poručuju da su “ujedinjeni” i da vide ovu kritiku kao podsjetnik, a ne kao razdor.
Pritiskanje vozača nije rješenje za svaki problem
Ipak, Elkannova retorika nije bez kontroverzi. Legendarni F1 prvak Jenson Button, na Sky Sportsu, ukazuje na to da bi predsjednik Ferrarija mogao raditi više na komunikaciji nego na javnim kritikama. Umjesto da vozači “pričaju manje”, Button smatra da bi direktni razgovori i otvorenija komunikacija mogli biti učinkovitiji put ka timskoj koheziji i napretku.
Takođe, vozači poput Hamiltona su navikli na medijsku pažnju i intervjue – njihova uloga nije samo voziti, već i predstavljati Ferrari globalno. Tražiti od njih da “šute” može ubiti dio njihove autentičnosti i spriječiti iskrenu povratnu informaciju koja bi timu mogla pomoći da se poboljša.
Poruka discipline, ali i transparentnosti
Borba između vozača i vodstva Ferrarija nije nužno „unutrašnja svađa“ – to može biti dio procesa rekonstrukcije tima. Hamilton i Leclerc su pokazali spremnost da prihvate kritiku, ali i da ostanu dosljedni u svojim stavovima i komunikaciji s Elkannom. Elkanove riječi su poziv na fokus i timski rad, ali i test da li ova sezona može postati prekretnica.
Postavlja se pitanje: da li će ovaj “manje pričajte, više vozite” pristup donijeti rezultat u preostalim utrkama? I može li Ferrarijeva vizija discipline postati okosnica uspjeha – ili će glasni vozači dovesti do konflikta? Vrijeme će pokazati, a utrka za pomirenje možda je tek počela.
Datum i vrijeme objave: 20.11.2025 – 10:01 sati





