Rimac će proizvesti 40 komada nabrijane Nevere R. Nova verzija ima 207 konja više od klasične. Do 100 kilometara na sat stiže za 1,81 sekundi, a do 300 za samo 8,66 sekundi.
Nakon misterioznih najava Bugatti Rimac predstavio je u Kaliforniji novu verziju Nevere – Neveru R. Mjesto predstavljanja bio je The Quail: A Motorsports Gathering – održan u sklopu poznatog Monterey Car Weeka.
Nova Nevera zamišljena je za uzbudljivu vožnju i savladavanje zavoja i ima 2017 konjskih snaga, odnosno 207 više od klasične Nevere. Poboljšane i i performanse: do 100 kilometara na sat doći će za 1,81 sekundi, a do 300 za 8,66 sekundi. Iz Rimca su najavili kako planiraju proizvesti 40 takvih automobila. Početna cijena Nevere R bit će 2,3 miliona eura.
Za pretpostaviti je da će i mala promjena u performansama Rimcu pomoći da ostvari nove rekorde. Ove je godine naprimjer izgubila rekord najbržeg serijski proizvedenog automobila. Srušio ga je američki Czinger 21C na Goodwill festivalu brzine.
Nevera Rimac R opremljena je novom generacijom Rimac sistema All-Wheel Torque Vectoringa, novim naprednim kočnicama i novim baterijskim sistemom usmjerenim na performanse.
Brojni sistemi su poboljšani kao i performanse
Performanse poboljšava i veliko stražnje fiksno krilo u kombinaciji s agresivnim aerodinamičnim elementima. Oni uključuju novi veliki difuzor koji povećava potisnu silu za 15 posto i aerodinamičnu učinkovitost za 10 posto u odnosu na klasičnu Neveru. Zahvaljujući novim gumama Michelin Cup 2, ukupno podupravljanje smanjeno je za 10 posto, bočno prijanjanje povećano je za pet posto, a vrijeme kruga na stazi za testiranje upravljivosti Nardo sniženo je za 3,8 sekundi.

Takvom kombinacijom negativnog bočnog nagiba kotača, jačeg prijanjanja novih guma i dodatnog downforcea, Nevera R postiže agilnost i veću upravljivost.
Nevera R donosi poboljšane performanse i još veći naglasak na povratne informacije samome vozaču. Zahvaljujući novoj generaciji sistema Rimac All-Wheel Torque Vectoring (R-AWTV), novi automobil omogućuje oštrije, čvršće skretanje u zavojima. Jači downforce pruža veću stabilnost i bočne performanse, te postavlja nove standarde kada je riječ o uzbudljivosti vožnje po zavojitim cestama ili trkaćim stazama. Sistemu za sprječavanje proklizavanja pogonskih kotača dodane su mogućnosti sistema R-AWTV, što osigurava predvidljivost čak i u uslovima mokrih cesta. Drift način vožnje prilagođen je novim gumama, dok je upravljački sistem dorađen za oštriju reakciju i jasnije povratne informacije vozaču.
Na dizajnu je radio Bugattijev dizajner Frank Heyl
Novi automobil Nevera R premijerno je predstavljen u boji pod nazivom Nebula Green. Boja na karbonskim elementima, poput osnovne strukture kontrolne ploče i ukrasa na centralnoj konzoli, može biti identična boji izvana ili se promijeniti u skladu sa željama kupca.
Američki Forbes navodi kako je za izmjene dizajna na Neveri zaslužan Bugattijev dizajner Frank Heyl. On je preuzeo dužnost skiciranja u Rimcu za Neveru R, pomažući u oblikovanju elegantnijeg nosa koji se sastoji od jedne školjke. Novi dizajn poboljšava aerodinamičku potisnu silu i otpor istovremeno, iako ne toliko kao upečatljivo novo stražnje krilo sa dva nivoa.
Autor: Bojan Bajgorić Šantić, Forbes Hrvatska





