U brojnim dijelovima svijeta prijavljeni su problemi na IT mrežama zbog čega su se s poteškoćama u radu suočili mediji, banke i željeznice.
Prema pisanju britanskih medija, probleme su prijavile željezničke kompanije u Velikoj Britaniji.
“Naši IT timovi aktivno istražuju kako bi utvrdili uzrok problema. Ne možemo pristupiti dijagramima vozača na određenim lokacijama, što dovodi do potencijalnih otkazivanja u kratkom roku. Pogođeni su i drugi ključni sistemi”, navele su željezničke kompanije.
Osim željeznica, problem u Velikoj Britaniji imali su i mediji kao što je Sky News koji je saopćio kako nisu mogli emitovati program u jutarnjim satima.
“Nismo bili u mogućnosti emitovati program uživo u jutarnjim satima. Izvinjavamo se gledaocima zbog prekida programa. Veliki dio naših vijesti i izvještaja još uvijek je dostupan na mreži. Naporno radimo na obnavljanju svih usluga”, rekao je direktor Sky Newsa David Rhodes.
Problemi u radu brojnih kompanija prijavljeni su i u Australiji gdje su aviokompanije bile primorane prizemljiti avione.
“Platforma berze također doživljava prekide”, navodi BBC.
Osim Australije i Velike Britanije, probleme u radu prijavili su i u Njemačkoj i Španiji.
Berlinski aerodrom na društvenim mrežama objavio je kako će doći do kašnjenja u letovima zbog tehničkih grešaka. Također, incidenti tehničke prirode prijavljeni su i na aerodromima širom Španije.
“Radimo na tome da riješimo probleme što je prije moguće. U međuvremenu, operacije na aerodromima nastavljaju se ručnim sistemima”, naveli su.
Povodom IT problema oglasila se i aviokompanija Ryanair te su upozorili kako se suočavaju s potencijalnim problemima u mreži.
“Doživljavamo probleme u mreži. Savjetujemo svima koji putuju danas da provjere Ryanair aplikacija za informacije o letovima”, naveli su.
Povodom širokorasprostranjenih IT problema oglasio se i Microsoft te su saopćili kako je došlo do problema u radu nekoliko servisa koji su zasnovani na tzv. “Cloudu” zbog čega su prijavljene brojne tehničke poteškoće.
“Nastavljamo se baviti problemima naših ‘365 aplikacija’ koje se nalaze u ‘lošem stanju'”, naveli su iz Microsofta.
window.fbAsyncInit = function() {
FB.init({
appId : ‘171222711838’,
xfbml : true,
version : ‘v3.2’
});
};
(function(d, s, id){
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = “https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js”;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
function fbLogin(){
FB.getLoginStatus(function(response) {
//console.log(“fBlogin: “+ response);
if (response.status === ‘connected’) {
//console.log(“fbtoken: “+response.authResponse.accessToken);
$.post(‘/prijava’, $.param({ fbtoken: response.authResponse.accessToken, platform: 1, modal:1 }), function(response){
//console.log (“response”+response);
//var data = JSON.parse( response );
//console.log(“data”+data);
if(response.success===true){
//window.location = “https://www.klix.ba/”;
modal.hide();
location.reload();
}
else {
alert(‘Facebook prijava nije bila uspjesna, provjerite da li ste dozvolili Klix aplikaciji pristup Vašem profilu’);
}
});
} else {
// FAIL
FB.login(function(response) {
if (response.status === ‘connected’) {
// Logged into your app and Facebook.
$.post(‘/prijava’, $.param({ fbtoken: response.authResponse.accessToken, platform: 1, modal:1 }), function(response){
console.log (response);
//var data = JSON.parse( response );
if(response.success===true){
modal.hide();
location.reload();
}
else {
alert(‘Facebook prijava nije bila uspjesna, provjerite da li ste dozvolili Klix aplikaciji pristup Vašem profilu’);
}
});
} else {
// The person is not logged into this app or we are unable to tell.
}
},{scope: ‘public_profile,email’});
}
});
}





