Predstava “Škrtac“, u režiji Adisa Bakrača, premijerno će biti izvedena u srijedu 26. novembra, na sceni Pozorišta mladih.
Molièreov komad, koji ne gubi na aktuelnosti, bavi se univerzalnim temama pohlepe, škrtosti i porodičnih odnosa iskvarenih opsesijom novcem.
Reditelj Bakrač ističe da je “Škrtac” jedno od najznačajnijih djela francuske komediografije, čija su aktuelnost i univerzalnost neupitne.
– Komedija ‘Škrtac’ postaje ogledalo društva koje reflektira njegove negativne i devijantne pojave i na komičan način ih razotkriva u svoj njihovoj apsurdnosti. U jednostavnom i lakom prepoznavanju ljudskih mana i vrlina, između ostalog, i ogleda se genijalnost Molièreovog djela- poručio je reditelj Bakrač.
On je istaknuo da je na predstavi rađeno intenzivno sa kvalitetnom glumačkom ekipom.
– Mogu reći da sam jako zadovoljan s onim što smo napravili. Mi u Pozorištu mladih nastavljamo s tradicijom postavljanja klasika na sceni. Ovaj put smo se, ne slučajno odlučili za Molièra. Zato što je on prije svega veliki pisac, univerzalni pisac – kazao je Bakrač.
On je također istaknuo da je pitanje šta znači škrtost, te da je štednja potrebna, ali je pitanje šta se desi kad to pređe granice i postane na neki način bolesno.
– Želimo pokazati i mlađima i starijima da ta osobina nije dobra. Da se u svemu treba imati mjere i da osim novca postoje stvari kao što su emocija, porodica, ljubav, prijateljstvo – naveo je Bakrač.
Glavnu ulogu Harpagona tumači Mario Drmać, koji je između ostalog rekao da se radeći na predstavi trudio da pronađe logiku Harpagonovog bića.
– Siguran sam da će predstava živjeti na repertoaru. Drago mi je da sam dio ekipe koja je zaista sve učinila da Harpagon dobije onakvu izražajnost kakvu ima u konačnici – kazao je Drmać.
Glumačku postavu čine i Edin Avdagić, Elma Ahmetović, Nedim Šuvalija, Ivana Vojinović, Deni Mešić, Damir Kustura, Emina Topolović, Marko Mirković i Sabit Sejdinović.
U autorskom timu su i Amna Kunovac Zekić (kostimograf) i Narda Nikšić (scenograf).
Datum i vrijeme objave: 24.11.2025 – 14:01 sati





