Moda je puna stalnih promjena, ali kreativnost nije uvijek dovoljna da zadrži isti sjaj.
Peter Hawkings, čovjek koji je preuzeo kreativno vodstvo brenda Tom Ford nakon 25 godina zajedno sa samim Tomom Fordom, trebao je krenuti stopama prave modne legende. Ali, kao što je istorija pokazala, Tom Fordovo ime je bilo veoma teško, a Hawkingov kratki mandat se bliži kraju.
Izazov zamene
Pozicija kreativnog direktora Toma Forda jedna je od najtraženijih i najzahtjevnijih u svijetu mode. Svojom neospornom sposobnošću da kombinuje seksipilnost sa “visokim kvalitetom”, Tom Ford je stvorio jedinstven identitet koji je bilo teško nadmašiti. Kada je Peter Hawkings preuzeo ulogu, znao je da mora da se kreće u svijetu mode. Ali istovremeno je morao da pokuša da održi magiju koju je stvorio njegov prethodnik.
Hawkings je pokušao ponuditi suptilniju verziju seksi stila koji je uspostavio Ford. Njegov novi pristup možda je bio mnogo suptilniji prema ukusu publike i modnih kritičara. Činjenica da njegovi dizajnerski napori nisu uspjeli impresionirati tržište pokazuje koliko je težak balans između održavanja klasičnog naslijeđa i uvođenja novih ideja.
Odluka o promjeni
Nakon manje od godinu dana na toj funkciji, najavio je povlačenje. Njegova odluka da se povuče iz modne kuće Tom Ford možda odražava složenost upravljanja tako legendarnim brendom. Kompanija Estee Lauder, koja je kupila Toma Forda, potvrdila je njegov odlazak, ostavljajući otvoreno pitanje budućeg pravca brenda.
Luksuzni modni izazov
Luksuzna modna industrija suočava se s posebnim izazovom: kako pronaći i predstaviti nove dizajnere koji kombiniraju svoj jedinstveni stil sa zahtjevom konzistentnosti s postojećim identitetom brenda. Velika imena poput Toma Forda često su ključ uspjeha, ali je u potrazi za sljedećom generacijom kreatora koji će uspjeti zadržati isti utjecaj i inovativnost.
Još jedan odlazak, drugi posao. Da vidimo šta se dešava…
https://www.zenskimagazin.rs/storage/posts/rss/2024/Jul/254049/peter-hawkings-1.jpg





