Formiranje kadrovske strukture u Turističkoj organizaciji Brčko distrikta preduslov je za realizaciju planova u oblasti razvoja i promocije turizma u ovom gradu, potvrdila je direktorica Turističke organizacije Brčko distrikta Ivana Damjanović.
“Skupština Distrikta nam je dala saglasnost za izmjenu i dopunu finansijskog plana, tako da ćemo vrlo brzo raspisati javni konkurs gdje će Turistička organizacija imati dva sektora, s jedne strane imaćemo Sektor za opšte, pravne i finansijsko-administrativne poslove. poslovi na kojima će se obavljati administrativni poslovi, logistika, javne nabavke, finansijski planovi, knjigovodstvo i računovodstvo. S druge strane, imaćemo Sektor za razvoj i promociju turizma, čija će odgovornost biti promocija turističkih proizvoda, organizovanje manifestacija, priprema za sajmove itd. Generalno, struka će biti zastupljena kroz oba sektora, a sve u cilju što boljeg odgovora na zahtjeve i očekivanja, a od Turističke organizacije se puno očekuje“, naglasio je Damjanović.
Ona je kazala da se usvajanje nedavno predstavljene Strategije razvoja turizma Brčko distrikta očekuje do kraja septembra, kada će početi veće korištenje turističkog potencijala Distrikta, kojim naša lokalna zajednica raspolaže.
„Očekuju nas pripremne aktivnosti vezane za Svjetski dan turizma, konferencije, saradnja sa drugim turističkim organizacijama. Također, posebnu pažnju moramo usmjeriti na unapređenje partnerstva i koordinacije svih aktera u sektoru turizma“, rekla je Ivana Damjanović.
Govoreći o potencijalu koji Distrikt Brčko ima, a kada je riječ o turističkoj ponudi, Damjanović kaže da Brčko ima povoljan turističko-geografski položaj, prelijepu prirodu, ali i bogato kulturno-istorijsko nasljeđe, gdje sve to daje dobre predispozicije. da ovaj grad može postati atraktivna turistička destinacija.
„Što se potencijala tiče, rijeka Sava i planina Majevica su nezaobilazne. Vožnja čamcem po Savi, planinarenje, vožnja quad-om, sa druge strane, bogata gastronomska ponuda, konzumacija vina, kuglanje, izletničke destinacije, arhitektura, kultura i tradicija naših sela. Potrebno je sve to vezati, ali i puno drugih stvari, dobro plasirati kroz dobre marketinške kampanje i jednostavno razviti svijest o tome šta zapravo imamo. Naravno, nemamo puno i uvijek će biti nešto što nemamo, ali ni najatraktivnije turističke destinacije nemaju sve. Uložićemo svoju stručnost i rad i trud da sav taj potencijal bude pravi turistički proizvod koji će zadovoljiti potrebe lokalnog stanovništva, naše dijaspore i stranih turista“, kaže Damjanović.
Iz Turističke organizacije predviđaju da će jedan od načina unapređenja turizma biti planiranje i organizacija poludnevnih, dnevnih i trodnevnih turističkih tura, ovisno o željama.
„Ukoliko posjećujete Brezičku dolinu, svratite u Potočare u restoran Marko Polo na ručak, zatim se spustite zip lineom u etno selo „Milijada“ u Popovom Polju, a zatim posjetite Aziziju džamiju u Brezovom Polju. Ideja o tome bila bi predstavljena u vodiču i, naravno, uz vizuelnu identifikaciju na društvenim mrežama i web stranici Turističke organizacije“, ističe Ivana Damjanović.
Dodaje da su kratki i češći događaji pogodni i odlični za unapređenje ponude. Prema njenim riječima, konferencije i sajmovi su idealni za uspostavljanje kontakata, povezivanja, razmjenu iskustava i skretanje pažnje na naš grad.
„Naša vizija je da do naredne godine napravimo dobar program za budući razvoj turizma, da ćemo imati finansijsku mogućnost da podržimo aktivnosti za razvoj i promociju Distrikta, da imamo završenu obuku za turističke vodiče. , da ćemo kreirati turističke proizvode koje ćemo distribuirati raznim kanalima i još mnogo toga“, zaključila je direktorica Turističke organizacije Brčko distrikta Ivana Damjanović.
Predložila je da ove organizacije preuzmu manifestaciju “Čarolije zime” od Vlade Distrikta i započnu svoje djelovanje u Distriktu.





