Emotivni duet „Kažu svi da izmišljam“ finalistkinje shoua „The Voice“ Ane Širić i njenog mentora Damira Urbana, munjevito je osvojio srca slušalaca, plasirao se u službenu radijsku top listu HR Top40 i YouTube trending, a sada stiže i unikatan video spot u režiji Milice Czerny Urban.
„Spotom za ‘Kažu svi da izmišljam’ sam želela da ispričam priču o ljudima, koji, iako sve sluti da će im se životi ispreplesti, ostaju stranci, ali vezani pesmom. Mislim da pesme imaju tu snagu da intimnu priču pričaju univerzalnim jezikom i tako povezuju ljude koji se možda nikada neće zapravo susresti. Tako Anina pesma postaje pesma, ne samo i Damirova, nego i svih nas.“, ispričala je Milica.
Talentovanoj Ani ovo je ujedno bilo i prvo iskustvo snimanja spota, a kako sama kaže, doživela ga je u najboljem mogućem društvu:
„Moje prvo iskustvo sa snimanjem video spota za pesmu, uz najbolje ljude koji su me okružili – Milicu i Damira, opisala bih kao izazovno, zanimljivo i predivno iskustvo. Ugođaj koji je Milica dočarala svojom idejom, predivno prenesenom na video, u prvi mah me jako iznenadio, trebalo mi je vremena da sebe počnem da gledam iz druge perspektive. Lepota prizora jednostavnih scena predivno i skladno utapa tekst i melodiju pesme. Susret bez susreta, ljubav u međuprostoru. Presretna sam jer je Milica u spotu sačuvala Damira i mene, prikazala nas onakvima kakvi jesmo, bez lažnih predstavljanja.“
Urban, čija supruga Milica prisustvuje u procesu stvaranja svake njegove pesme presretan je što je video spot snimila upravo ona:
„Obzirom da je Milica osoba sa kojom živim i koja prisustvuje stvaranju svih pesama – od početne ideje, raznih dvoumljenja, prvih reči zapisanih na papiru ili akorda na gitari, sve do trenutka kada je pesma sasvim gotova, najsretniji sam (ali i najsigurniji!) kada uspe pronaći dovoljno vremena i odluči da napravi spot za određenu pesmu! Do samog snimanja, mi smo već toliko toga raspravili i kroz toliko toga prošli, da nemam nikakve sumnje oko toga hoće li pronaći baš najbolji način da vizuelno dočara tj. ispratiti pesmu.“
Urban se osvrnuo i na senzibilitet i estetiku spota:
„Ovaj put me dužina trajanja nekih kadrova kao i sama fotografija, lagano podsećaju na francuske noir filmove, a obzirom na to da sam odrastao na tom talasu, niko sretniji od mene. Mislim da je ovaj spot savršen partner pesmi. Odmeren, nenametljiv, ali zavodljiv i na neki, sasvim poseban način, tajnovit.“
!function(f,b,e,v,n,t,s)
{if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};
if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;
n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];
s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,’script’,
‘https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);
fbq(‘init’, ‘299221612133385’);
fbq(‘track’, ‘PageView’);





