Regionalna modna i sportska scena bogatija je za novi premium brand sportske odjeće, ÊTRE. Nastao iz vizije četiri osnivača, Lee Senjak, Alme Halilović, Ilije Krčalića i Denisa Halilovića, ÊTRE donosi potpuno svjež pristup odjeći za aktivni život: spoj pokreta, estetike i lifestyle filozofije “biti”.
ÊTRE nije rezultat poslovnog plana, već trenutka inspiracije i zajedničkog klika četvero osnivača koje povezuje strast prema pokretu, minimalizmu, estetici i osobnom razvoju. Shvatili su da dijele istu ambiciju – podići standard i promijeniti način na koji ljudi doživljavaju sportsku odjeću.
“Ljudi danas žele više od lijepih tajica i topova. Žele stav, identitet, osjećaj. Žele odjeću koja ih podržava, osnažuje i prati kroz dan. To je bio naš klik i trenutak kad je ÊTRE počeo nastajati”, poručuju osnivači.
Naziv branda dolazi od francuskog glagola être što znači “biti”. Filozofija ÊTRE-a temelji se na prisutnosti, autentičnosti i eleganciji u svakom pokretu. Stvoren je za pojedince koji žive aktivno, bilo to fizički, emocionalno ili mentalno te za sve one koji biraju biti snažni, svjesni i autentični.





