
“Učinite vaše snove stvarnima”, glasi slogan mirisa za koji je Rihanna imenovana novom ambasadoricom.
Rihanna, 36-godišnja pjevačica i poduzetnica, je postala novo lice Diorovog kultnog mirisa J’adore, točnije novog J’adore L’Or, koji je službeno lansiran 1. rujna 2024. Ova objava označava značajni pomak, jer to znači da je lijepa pjevačica zamijenila Charlize Theron, glumicu koja je prethodno predstavljala kultni miris puna dva desetljeća.
Kampanja, koju je režirao Steven Klein, snimljena u pariškoj palači Versailles, prikazuje Rihannu kao božicu ogrnutu zlatom, utjelovljujući bit mirisa. Na videu je prikazana u zapanjujućoj zlatnoj haljini s korzetom koji se savršeno stapa s luksuznom atmosferom palače, simbolizirajući “metamorfozu i krunidbu” i za umjetnicu i za miris.
Pročitajte: Od Baccarat Rougea do YSL-a: 5 najboljih imitacija kultnih dizajnerskih parfema iz Zare
“Moćna, blistava i nadahnjujuća, Rihanna utjelovljuje trijumfalnu i slobodoumnu ženstvenost J’adore kroz objektiv Stevena Kleina,” glasi Diorov opis videa na YouTubeu. “J’adore i Rihanna, novi zlatni san počinje.”
Rihanna je izrazila svoju duboku povezanost s J’adoreom, prisjećajući se kako je njezina majka radila u prodavaonici parfema i donosila kući testere, čineći to važnim dijelom njezina života. Opisala je J’adore kao miris koji osnažuje žene, povećava njihovo samopouzdanje i priziva uspomene. Miris sadrži intenzivne cvjetne note, uključujući cvijet naranče, jasmin i absolute ruže, a osmislio ga je slavni parfumer Francis Kurkdjian.
Pročitajte: 12 najboljih citrusnih parfema svih vremena
Foto: Jun Sato/Stringer, Getty Images Entertainment via Getty Images





